Trött!

Natthelgen är avklarad. Jistaness så skönt. Det jag inte riktigt räknat med var att hyresvärden skulle ringa och fråga om de kan komma och visa lägenheten för en tjej idag eller imorgon.

Så jag får väl ta och slita mig upp ur sängen nu för att städa lite. Har fem maskiner med tvätt som hänger på tork i lägenheten sedan igår. Uuuuuuuu, det här var inte vad jag kände för just nu inte. Nyvaken och allt...
Nåja, upp och hoppa så kanske man vaknar till liv igen och då går det nog bättre.

Och som lök på laxen, grädde på moset, salt i såren (?) fick jag just ett påminnelsesms om att jag ska till tandläkaren imorgon förmiddag.
Den här "morgonen" går från klarhet till klarhet.

Näää, upp var det ja. Jag kan ju iaf titta på det soliga fina vädret ute genom fönstret medans jag städar.
Zzzzzzzz....

(Och nu jävlas bloggappen också och vill inte publicera det här. Fantastiskt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0