Premiär

Idag var det premiär för Bakluckan -loppisen från bilen. Det var en väldans massa människor där, både säljare och köpare. Det var en massa husvagnsbilar där redan igår när jag åkte hem från jobbet och idag hade de mångdubblats.

Jag fyndade mig en servetthållare i svart järnsmide (fast det vete tusan om det verkligen var järn, kändes på tok för lätt för det) minsan, för en billig penning. Jag blev väldans nöjd med den. Har ju varit på jakt efter en sån ett bra tag nu men inte hittat någon som passar. Alla "stora" servetthållare jag har hittat hittills har varit vita i shabby chic stil. Om jag har hittat någon svart så har den varit av modell liten. En som man måste vika servetterna för att de ska få plats. Tidstjyyyv!

Nä, nu ska jag glo lite på Sagan om ringen - The two towers.
Mors!

                        
                            Sån fast inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0