Ashes to ashes...

Nu är det nästan red alert. Det är med bävan och spänd förväntan som jag följer vulkanens och askans framfart över Europa. Nog för att jag brukar hänga med något sånär i nyhetsflödet men nu har intresset intensifierats med 1000% ungefär. Vaffödårå', som en kollega skulle kunna tänkas säga. Jo, för att jag och vi (skiftlaget) ska ner till Göteborg på torsdag.

Men nu är det ju lite osäkert att flygen verkligen kommer att gå mellan Arlanda och Landvetter då. Men hoppet är ju som sagt det sista som lämnar människan så jag hoppas hoppas hoppas verkligen att vi kommer iväg. Jag har sett fram emot den här resan ett bra tag. Känner att jag behöver ett brejk från vardagen och allt som finns i den. Vi ska visserligen bara vara borta en natt men jag vill verkligen iväg. Jag har ju aldrig varit i Göteborg heller :)

Aja, håll tummarna att vi kommer iväg.


Här ska vi bo


Så här ska det enligt webbsidan se ut


Sen får vi se vad vi hittar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0