Earth hour

Då har earth hour kommit och gått. Jag har varit på jobbet hela tiden och under earth hour så var jag ute och rondade. Körde med halvljus lite för sakens skull. Ingen höjdare kan jag lova. Mitt angagemang fick ett abrupt slut när jag såg bakdelen av en älg glida in i skogen. Det är inte värt att krocka med en älg för den goda sakens skull (earth hour alltså). Nä, på jobbet skulle det närmast vara katastrofartat om vi släckte alla lampor och stängde av all el i en timme men vi dimmade iaf ljusen lite. Man försöker där det går.

                             
                                                     En liter Earth hour mjölk inhandlades idag :)

Var det någon mera som släckte ner ljuset och stängde av elen (i möjligaste mån?). Märkte att Radio Rix stoppade sin sändning under en timme. Givetvis under min rondering. Tröööök!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0