Vad i h...

Då var det dax för ett nytt varv i karusellen. Ibland undrar man verkligen vad det är för slags värld vi lever i.  "Hennes brott - hon bar byxor" Jag försökte hitta lite information om vad som står i den här oanständighetslagen som artikeln hänvisar till men jag hittade inget. Finns det någon som har en länk eller information om vad det står i den som kan maila över den? Innan folk skriker sig hesa om isam så verkar det inte stå ett dyft om det i koranen om jag förstår det hela rätt. 

Läs gärna nästa artikel med. Jag tycker att det låter fullkomligt vansinnigt. Vad i h-vete tänker folk med. Är de så stingsliga?? Vaddå skymfa islam? Det var ju barnens favoritnamn! Och om jag inte missminner mig så är det även ett av det vanligaste namnen i muslimska länder. Med andra ord många av barnens pappors, bröders, mor- och förbröders, morfäder och farfäders namn, och förmodligen också deras egna. Skulle det bli lika mycket ståhej om en skolklass med sjuåringar döpte en teddybjörn till Jesus? Av någon anledning tror jag inte det...
Suck, vad ska det bli av människan?

                   
                     Teddybjörnen Muhammed Fredriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0