April april

Ledig.
Ett härligt ord. Jag har varit ledig i en vecka nu och det känns toppen. Var har jag haft för mig då? Tja, lite det och sånt. Hade några härligt soliga dagar. Plockade fram cykeln och pumpade i luft i den, tog en liten cykeltur med K, var ner och hälsade på brorsan (fast inte under cykelturen förståss), var ute och gick, hälsade på mor och far, städade lägenheten och lite sånt.

                            
              Hittade båt hos bror             Pärlan har fått luft                      Hyacinter                              

                            
                                                                  Islossning - rasande vackert

Jag har till och med varit på ett tupperware party - så nu är jag officiellt gammal. Jag minns när jag var liten så var min mamma på plastpartyn och det var bara en massa gamla tanter där. Och nu måste jag väl vara en av dem.

                             

                                      Precis såhär såg det ut i söndags hehe. Tusen tack til Lisa

Och här ett bevis för att det finns hopp för framtiden (för mina krukväxter iaf)

                                  
                                                                 Den har överlevt ett år till + en delning

Nu ska vi tända grillen. Ha en bra kväll gott folk
Pöss


Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Precis... det är exakt samma sak förutom att tekniken har gått framåt. Man får hoppas på att många ger sig ut och demonstrerar idag!

2009-04-18 @ 13:55:38
URL: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0